مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-12اقتصادي

توزیع صلواتی محصولات گلخانه به نیت حاج قاسم در عقدا


کشاورز روستایی گلخانه دار در شهرستان اردکان محصولات تولیدی ارگانیک خود را به صورت رایگان بین اهالی روستای فخرآباد در عقدای اردکان توزیع می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، این روزها به واسطه شیوع گسترده ویروس کرونا و نبود آب کافی، تولید محصولات کشاورزی با کیفیت سخت تر از قبل شده و فقط با روحیه جهادی و صبر می توان در برابر مشکلات موجود نظیر بی آبی، کرونا، گرانی و خشکسالی که بلای جان کشاورزان یزدی شده مقابله کرد.

استان یزد بیش از 25 سال است که درگیر خشکسالی بوده و هر سال نیز از میزان بارندگی در این استان نیز کاسته می شود تا جایی که کشاورزان مجبور شدند برای جلوگیری از ورشکستگی مزارع کشاورزی خود را به گلخانه های متعدد با آبیاری قطره ای تبدیل کنند.

تولید غذای کافی و سالم به عنوان یکی از مهمترین دغدغه روستاییان در استان یزد است که متأسفانه تاکنون هیچ اقدام جدی در این خصوص از سوی مسئولان انجام نشده است، اما یکی از کشاورزان یزدی در روستای فخرآباد عقدای اردکان با اراده ای فراتر از مشکلات موجود و با هزینه شخصی خود گلخانه ای ایجاد کرده تا در برابر مشکلات بایستد و تولیدات با کیفیت خود را در اختیار نیازمندان قرار دهد.

عباس قطب الدینی که گلخانه کوچک 200 متری خود را با اعتبار 100 میلیون تومانی راه اندازی کرده به پرورش خیار سبز، گوجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع صلواتی محصولات گلخانه به نیت حاج قاسم در عقدا

توزیع صلواتی محصولات گلخانه به نیت حاج قاسم در عقدا