مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-12سياسي

اختصاص 30 میلیارد تومان برای ساخت پد اورژانس هوایی دلفان


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 30 میلیارد تومان برای ساخت پد اورژانس هوایی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 30 میلیارد تومان برای ساخت پد اورژانس هوایی در این شهرستان خبر داد.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرستان دلفان به خاطر واقع شدن در مسیر تلاقی سه استان و به علت دارا بودن بیش از 540 روستا و وجود مناطق صعب العبور در زمینه احداث پد و اورژانس هوایی در اولویت قرار دارد که تاکنون این مطالبه مردم محقق نشده است.

وی ادامه داد: تردد هزاران خودرو سبک و سنگین در راه های مواصلاتی این شهرستان سبب بروز تصادفات و سوانح در مسیرهای شهرستان دلفان شده و آمار تصادفات نیز موید این موضوع است.

ابراهیمی بیان کرد: اورژانس هوایی و زیرساخت های آن مطالبه به حق و یکی از دغدغه های اصلی اهالی و مدیران شهرستان دلفان است نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای ساخت پد اورژانس در شهرستان دلفان موضوع را با دکتر نمکی وزیر بهداشت مطرح کردم.

وی گفت: با پیگیری های انجام شده خوشبختانه وزیر بهداشت 30 میلیارد تومان برای ساخت پد اورژانس هوایی به شهرستان دلفان اختصاص دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 30 میلیارد تومان برای ساخت پد اورژانس هوایی دلفان

اختصاص 30 میلیارد تومان برای ساخت پد اورژانس هوایی دلفان