مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-12فرهنگي

مدال طلای جشنواره فرانسوی به عکاس ایرانی رسید


مدال طلای فیاپ و روبان افتخار آبی فیاپبخش فوتوژورنالیسم چهل و سومین جشنواره بزرگ بین المللی هنر عکاسی نورماندی فرانسه به احمد خطیری، عکاس ایرانی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فیاپ در ایران، احمدخطیری با عکس دختری که در نماز پرواز می کند جوایز اصلی این جشنواره مدال طلای فیاپ (فدراسیون جهانی هنر عکاسی) و روبان افتخار آبی FIAP را کسب کرد و همچنین در این بخش با عکس تنهایی روبان افتخار سفید اتحادیه جهانی عکاسی( (GPU، روبان آبی فیاپ FIAP و در مجموع 4 جایزه اصلی این رویداد را از آن خود کرد.

در این رویداد بزرگ هنری که زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی(FIAP) ، اتحادیه جهانی عکاسی( (GPU و فدراسیون بین المللی عکاسی آمریکا ( (PSA و انجمن عکاسان فرانسه برگزار شد، آثاری از عکاسان کلوپ عکس فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) شامل 2 اثر از سید شهاب الدین منتظری و 1 اثر از احمد سامعی پذیرفته شدند.

در این جشنواره که با معیارهای سخت، پذیرش و داوری آثار بررسی می شود، تنها آثار 50 عکاس از سراسر دنیا به بخش مسابقه راه پیدا کرده است و تنها 4 مدال طلا در 4 بخش اهدا می شود که با ارزشترین آن در بخش اصلی فوتوژورنالیسم به عکاس ایرانی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال طلای جشنواره فرانسوی به عکاس ایرانی رسید

مدال طلای جشنواره فرانسوی به عکاس ایرانی رسید