مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-12حوادث

کشف 318 کیلو مواد مخدر طی 3 عملیات پلیسی در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 318 کیلو و 600 گرم مواد مخدر طی 3 عملیات پلیسی در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در این عملیات ها 5 متهم دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، مأموران انتظامی شهرستان خوسف اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای فرعی دریافت کردند که تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی بیان داشت: مأموران هنگام کنترل محورهای فرعی در شهرستان خوسف به یک خودروی سواری متوقف که در بازرسی از این خودرو 216 کیلو و 500 گرم مواد افیونی شامل 114 کیلو و500 گرم تریاک و 102 کیلو گرم حشیش کشف شد.

فرشید با بیان اینکه مأموران در این رابطه خودرو را توقیف و متهم را دستگیر کردند، تبیین کرد: همچنین مأموران انتظامی هنگام گشت زنی در محورهای فرعی شهرستان سربیشه به 2 دستگاه موتورسیکلت که در حال حرکت بودند مشکوک شدند که با علایم هشدار دهنده به راکبان آن دستور ایست داده و موتورسیکلت ها را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از موتورسیکلت ها 49 کیلوگرم حشیش که جاساز شده بود را کشف کرده و 2 متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 318 کیلو مواد مخدر طی 3 عملیات پلیسی در خراسان جنوبی

کشف 318 کیلو مواد مخدر طی 3 عملیات پلیسی در خراسان جنوبی