مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-12سياسي

ثبت نام آزمون وکالت در هفته اول مردادماه/ رسیدگی به 3500شکایت در کانون وکلا


رییس مرکز وکلا با اشاره به اینکه ثبت نام آزمون وکالت از هفته اول مردادماه آغاز می شود به تشریح عملکرد این سازمان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بهادری جهرمی، رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در نشست برگزاری آزمون های مرکز اظهار کرد: در سال 1400 آزمون وکالت و کارشناسی را برگزار می کنیم مجری آزمون سازمان سنجش است و تاریخ برگزاری اواخر شهریور است که اصل برآن است که در این تاریخ برگزار شود.

وی گفت: امسال هم در تاریخ 19 شهریورماه آزمون سراسری وکالت را خواهیم داشت و کارشناسی را هم 18 شهریور ماه در مرکز استان سراسر کشور برگزار خواهد شد بهادری جهرمی بیان کرد: در 42 شهر پیش از این آزمون را برگزار کرده ایم و امسال در آزمون 1400 برای کارشناسی دادگستری در 25 رشته آزمون را برگزار خواهیم کرد تفصیل رشته ها در آگهی آزمون منتشر خواهد شد.

رییس مرکز وکلا با اشاره به اینکه سال گذشته در 60 رشته آزمون داشته ایم عنوان کرد: داشتن سابقه 5 سال در برخی رشته ها ضروری است و تمامی فارغ التحصیلان رشته های دانشگاهی توانایی شرکت در آزمون کارشناسی را دارند مگر اینکه سابقه تجربی را نداشته باشند.

بهادری جهرمی در خصوص ظرفیت تصریح کرد: تا قبل از این ظرفیت جذب وکیل و کارشناسان مشخص شده بودند در مرکز اما علاوه بر ظرفیت؛ نمره مشخصی هم مد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام آزمون وکالت در هفته اول مردادماه/ رسیدگی به 3500شکایت در کانون وکلا

ثبت نام آزمون وکالت در هفته اول مردادماه/ رسیدگی به 3500شکایت در کانون وکلا