مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:102021-07-12سياسي

بهانه های والدین و نقش آنها در افزایش سن و ازدواج


دبیر قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی به بیان نکاتی در خصوص ازدواج آسان پرداخت و گفت: یکی از مهم ترین دلایل افزایش سن ازدواج جوانان، - بهانه های بنی اسراییلی است که والدین برای هر یک از خواستگاران عنوان می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فجری، دبیر قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی،به بیان نکاتی در خصوص ازدواج آسان پرداخت و عنوان کرد: انسان بنا بر سرشت و ماهیت خویش هماره از فردگرایی گریزان بوده و به دنبال شریکی برای تشکیل خانواده و محملی برای رفع نیازهای غریزی و جنسی خود بوده است.

وی افزود: ازدواج هرچند یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل زندگی انسان ها به شمار می رود؛ اما امروزه به یکی از چالش های اصلی جامعه ما تبدیل شده است و ما شاهد هستیم که جوانان کمتر به این امر مقدس روی می آورند و الان این موضوع در حال تبدیل شدن به یک بحران است.

دبیر قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: افزایش ناگهانی و چشم گیر میانگین سن ازدواج طی چند دهه اخیر، تا جایی است که بر اساس آمارها 95 درصد از کسانی که در سن ازدواج هستند، ازدواج نمی کنند.

چنین آماری در واقع به معنای به صدا در آمدن زنگ هشدار است، اما این معضل صرفاً معلول شرایط ویژه اقتصادی کشور ما نیست و چه بسا اهم علل آن تغییر در سبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهانه های والدین و نقش آنها در افزایش سن و ازدواج

بهانه های والدین و نقش آنها در افزایش سن و ازدواج