مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-12ورزشي

سازمان های مردم نهاد در حوزه ازدواج ورود کنند


سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: به دنبال آن هستیم تا با بهره گیری از سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه ازدواج و مشاوره بتوانیم بهترین تاثیرگزاری را در این حوزه داشته باشیم.

- جمال لطیفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آغاز هفته ازدواج اظهار کرد: در این هفته 36 برنامه و 24 کلاس آموزشی در راستای ازدواج آسان جوانان در استان برگزار می شود.

وی با تأکید بر لزوم کیفی سازی سازمان های مردم نهاد افزود: در حال حاضر 154 سازمان مردم نهاد در استان فعالیت می کنند که تنها 10 درصد از این تعداد فعال هستند و باید به دنبال کیفی سازی این سمن ها در سطح استان باشیم.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: راه اندازی غرفه های مشاوره پیش و حین ازدواج، تولید محتوای فرهنگی دیجیتال، نشست های تخصصی و رسانه ای پیرامون ازدواج و راه ای انتخاب برتر، نشست با سمن های فعال در این حوزه و کارگاه های آموزشی ویژه زوج های جوان از مهم ترین برنامه های این هفته در استان همدان است.

وی افزود: در این برنامه ها به دنبال ایجاد فضای تازه و گفت وگوی صمیمی هستیم و سعی بر آن شده تا با بهره گیری از سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه ازدواج و مشاوره بتوانیم بهترین تاثیرگزاری را در این حوزه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان های مردم نهاد در حوزه ازدواج ورود کنند

سازمان های مردم نهاد در حوزه ازدواج ورود کنند