مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-12اقتصادي

7800 متقاضی منتظر دریافت وام ازدواج در همدان/ فعالیت 5 مرکز مشاوره ازدواج


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 3 میلیارد و 400 میلیون تومان وام ازدواج از طریق بانک های عامل به متقاضیان پرداخت شده است، - حمید سیفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در هفته ازدواج، اظهار کرد: مسکن ملی جوانان در استان همدان به عنوان نخستین استان کشور با حمایت و همراهی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی و پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان کلید خورده که در حال حاضر همکاران ما در معاونت جوانان همدان و شهرستان ها در حال ثبت نام جوانان هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما کمک کردن به جوانان در حوزه های مشاوره ای ازدواج است گفت: در حال حاضر پنج مرکز مشاوره ازدواج در شهرستان های استان فعالیت دارند که سه مرکز در شهر همدان هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 3 میلیارد و 400 میلیون تومان وام ازدواج از طریق بانک های عامل به متقاضیان پرداخت شده است، گفت: در حال حاضر 7 هزار 800 متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ازدواج هستند.

وی با تأکید بر اینکه جوانان مسئولیت پذیر در سنین 19 تا 24 سال در جامعه موفق تر عمل کرده اند، گفت: جوانان ما باید به دنبال مهیا کردن شرایط باشند و از ابتدا به دنبال فراهم بودن همه امکانات رفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7800 متقاضی منتظر دریافت وام ازدواج در همدان/ فعالیت 5 مرکز مشاوره ازدواج

7800 متقاضی منتظر دریافت وام ازدواج در همدان/ فعالیت 5 مرکز مشاوره ازدواج