مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-12سياسي

 «دانشنامه جواد الائمه (ع)» در خراسان رضوی رونمایی شد


آیین رونمایی از «دانشنامه جواد الائمه (علیه السلام)، شرح جامعی از تاریخ و سیره امام جواد(ع)» با حضور نویسنده کتاب، مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

- همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع) آیین رونمایی از دانشنامه جواد الائمه (علیه السلام)، شرح جامعی از تاریخ و سیره امام جواد(ع) با حضور آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری، نویسنده کتاب، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و اساتید حوزه و دانشگاه توسط اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.

آیت الله سیدابوالفضل اشکذری نویسنده کتاب در این آیین با اشاره به 14 تیر ماه عنوان روز قلم این روز را به همه اصحاب قلم تبریک گفت و افزود: هم قلم و هم بیان دو محبت الهی می باشد که دو نقطه مشترک دارد، و آن این است که هر دو برای کشف معارف و برای کشف ضمائری که کسی اطلاع ندارد در اختیار انسانها قرار گرفته اند.

نویسنده کتاب در ادامه افزود: درباره امام جواد (ع) تعابیر گوناگونی بیان شده است که یک تعبیری که مکرر بیان شده بحث مبارک و با برکت بودن حضرت می باشد.

ولی به نقل از امام رضا (ع) در مورد امام جواد (ع) افزود: امام فرمودند، در تاریخ اسلام هرگز فرزندی که بابرکت تر از او بر شیعیان باشد به دنیا نیامده است، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 «دانشنامه جواد الائمه (ع)» در خراسان رضوی رونمایی شد

 «دانشنامه جواد الائمه (ع)» در خراسان رضوی رونمایی شد