مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 18:302021-07-11اجتماعي

ایرادات 40 سؤال کنکور به روایت آموزش و پرورش/ نگرانی کنکوری های 1400


سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی معتقد است که 40 سؤال کنکور سراسری 1400 یا خارج از کتاب طرح شده یا خارج از اهداف کتاب درسی و یا اشتباه است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: کنکور سراسری 1400 به رغم اعتراض برخی داوطلبان کنکور سراسری مبنی بر اینکه شرایط کشور کرونایی بوده، فاصله بین کنکور سراسری سال گذشته و کنکور سراسری امسال کمتر از یکسال است، فرصت مطالعه کم بوده و کنکور کارشناسی ارشد بعد از کنکور سراسری پیش بینی شده است، طی 4 روز از نهم تا دوازدهم تیر برگزار شد.

برگزاری کنکور با حواشی هم همراه بود که اولین حواشی، ماجرا کلاهبرداری برخی افراد جهت فروش سؤالات کنکور و تقلب بعضی داوطلبان بود؛ این موضوع تا جایی پیش رفت که متقلبانی دستگیر شدند و کلاهبردارانی به دام افتادند.

اما حاشیه دوم کنکور سراسری 1400، موضوع سختی سؤالات بود؛ به گونه ای که برخی داوطلبان عنوان کردند که سؤالات به قدری سخت بود که امکان پاسخگویی نبود؛ برخی داوطلبان آنقدر از طراحی سؤالات سخت کنکور گلایه مند بودند که با ایجاد کمپین هایی، خواستار پیگیری مسؤولان شدند.

یکی از داوطلبان کنکور سراسری 1400 به خبرنگار فارس گفت: سؤالات به قدری سخت بود که اصلا باور نکردنی بود؛ احساس می کردم سؤالات از کتاب هایی به غیر از کتاب درسی طرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرادات 40 سؤال کنکور به روایت آموزش و پرورش/ نگرانی کنکوری های 1400

ایرادات 40 سؤال کنکور به روایت آموزش و پرورش/ نگرانی کنکوری های 1400