مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 11:552021-07-11سياسي

دفاع آشناگر از کارنامه دولت در استان سمنان


استاندار سمنان ضمن ابراز رضایت از کارنامه دولت دوازدهم در استان سمنان گفت: بی تردید اگر تحریم ها و شیوع و همه گیری کرونا نبود، دولت خدمات بیشتری به مردم استان ارائه می داد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان ضمن ابراز رضایت از کارنامه دولت دوازدهم در استان سمنان گفت: بی تردید اگر تحریم ها و شیوع و همه گیری کرونا نبود، دولت خدمات بیشتری به مردم استان ارائه می داد.

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان 20 تیر در آیین تکریم از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد:هدف ما برای حضور جناب آقای فخری در کسوت معاونت عمرانی استانداری، پیشبرد پروژه های استانی، ملی و سفر ریاست جمهوری در استان بود که باید به سرانجام می رسید و خرسندیم بگوییم این اهداف به صورت نسبی محقق شده است و موفقیت حاصل شده نتیجه تلاش دسته جمعی است.

وی اضافه کرد: دکتر فخری، از مدیران بسیار خوب فعال و وزارت کشوری است و در پست ها و مسئولیت های مختلف دارای تجارب ارزنده و موفق هستند که در استان سمنان نیز در حوزه معاونت خوش درخشیدند.

وی افزود: منابع محدود، اعمال تحریم ها و مشکلاتی همچون کرونا، باعث شد تا موانعی بر سر راه پیشرفت پروژه ها در استان و کشور ایجاد شود، اما در حد بضاعت، منابع و مقدورات به وظایف خود عمل کردیم و تلاش شده تا بهترین خدمات را به مردم عزیز استان ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع آشناگر از کارنامه دولت در استان سمنان

دفاع آشناگر از کارنامه دولت در استان سمنان