مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-11فرهنگي

راهیابی 2 اثر فیلساز قشمی به جشنواره کشور پرتغال


فیلم های کوتاه «مرگ در بعد از ظهر» و «چَل» به کارگردانی اصغر بشارتی به پنجمین نمایشگاه فیلم کوتاه جشنواره بین المللی فیلم Mares Curtas در کشور پرتغال راه پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، فیلم کوتاه مرگ در بعد از ظهر روایت کوتاهی از آثار شیوع بیماری کرونا بر محیط زیست و حیات جانوران را برای مخاطبان و تماشاگران به نمایش می گذارد.

مدت زمان این فیلم کوتاه 100 ثانیه بوده و به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی اصغر بشارتی، عکاس و فیلمساز مطرح جزیره قشم ساخته شده است.

منصور وحدانی، تدوین، امین اردانی، صداگذار، سیدحامد نوبری، مشاور هنری و یونس دهقانی طراحی پوستر این فیلم را برعهده داشته اند.

تصویربرداری این فیلم کوتاه نیز توسط اصغر بشارتی انجام و کمیل جعفری و حسن بازماندگان به عنوان بازیگر در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

همچنین فیلم کوتاه چَل در 90 ثانیه به روایت ماجرای مرگ و زندگی می پردازد که کارگردان، تصویربردار و بازیگر این اثر خود اصغر بشارتی است.

تدوین و صداگذاری آن توسط منصور وحدانی انجام شده، ایده پرداز آن نیز عبدالرسول رنجبر بوده و سید حامد نوبری به عنوان مشاور در تهیه این فیلم فعالیت داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، فیلم های کوتاه مستند، داستانی و انیمیشن با موضوعات - دریا، طبیعت، تغییر اقلیم، سنت ها که در این نمایشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 2 اثر فیلساز قشمی به جشنواره کشور پرتغال

راهیابی 2 اثر فیلساز قشمی به جشنواره کشور پرتغال