مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-11سياسي

هیئات مذهبی برای برگزاری مراسمات محرم آماده می شوند


مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: همزمان با نزدیکی ایام محرم و صفر و عزاداری های پیش رو دوره های آموزشی و تداوم سازمان بسیج مداحان سپاه روح الله با قوت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک ابوالفضل ربیعی ظهر امروز از برگزاری و استمرار دوره های آموزشی و تداوم سازمان بسیج مداحان سپاه روح الله خبر داد و اظهار کرد: ارتقاء و تثبیت وضعیت مداحان استان با برگزاری دوره های آموزشی از برنامه های این سازمان بوده که با مشارکت مداحان استان به ویژه نوگلان حسینی برگزار می شود.

وی افزود: بهره گیری از ظرفیت عظیم معرفت و معنویت زیر بنا و مقدمه شناخت مکتب حسینی بوده که این مهم با استفاده از نظرات کارشناسان و پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی میسر خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال نیز هیئات مذهبی با چالش ویروس منحوس کرونا مواجه خواهند بود یادآور شد:مسئولین و خادمین هیئت ها با برنامه ریزی های صورت گرفته درخصوص نحوه برگزاری مراسمات و رعایت پروتکل های بهداشتی مانند سال گذشته خود را برای برگزاری هرچه با شکوه تر ایام محرم آماده خواهند کرد.

ربیعی خاطرنشان کرد: امید می رود مسئولین به ویژه متولیان امر پشتیبانی ها و همکاری های لازم برای برگزاری منظم و یکپارچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئات مذهبی برای برگزاری مراسمات محرم آماده می شوند

هیئات مذهبی برای برگزاری مراسمات محرم آماده می شوند