مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-11سياسي

بازار آنلاین تهاتر منابع غیرنقد شهرداری تهران راه اندازی می شود


اعضای شورای شهر تهران کلیات لایحه دستورالعمل چگونگی فعالیت و فرایند تهاتر در بازار الکترونیکی تهاتر منابع غیرنقد شهرداری تهران را به تصویب رساندند.

- اعضای شورای شهر تهران کلیات "لایحه دستورالعمل چگونگی فعالیت و فرایند تهاتر در بازار الکترونیکی تهاتر منابع غیرنقد شهرداری تهران" را به تصویب رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهاره آروین در سیصدونهمین جلسه علنی شورای شهر تهران ضمن قرائت گزارش کمیسیون برنامه و بودجه از لایحه دستورالعمل چگونگی فعالیت و فرایند تهاتر در بازار الکترونیکی تهاتر منابع غیرنقد شهرداری تهران گفت: این یکی از هدف گذاری های شورای پنجم بود که اولین مصوبه آن را در سال 97 داشتیم.

پس از آن هم دو بار دیگر راه اندازی بازار آنلاین تهاتر را در برنامه سوم توسعه و در تبصره بودجه سال 99 تصویب کردیم تا عزم خود را برای حذف این پتانسیل فسادزا از شهرداری نشان دهیم.

وی افزود: در اولین روزهای پنجمین دوره مدیریت شهری، شهردار وقت تهران بخشنامه ای مبنی بر ممنوعیت فعالیت کارگزاری ها در حوزه منابع غیرنقد صادر کرد.

کارگزاری ایده ای بود که در دوره های قبل ایجاد شده بود تا بتواند بودجه غیرنقد را محقق کند.

برخی از بدهکاران پول نقد نداشتند و می خواستند به جای بدهی خود به شهرداری ملک دهند و برخی از طلبکاران به دلیل عدم وجود نقدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار آنلاین تهاتر منابع غیرنقد شهرداری تهران راه اندازی می شود

بازار آنلاین تهاتر منابع غیرنقد شهرداری تهران راه اندازی می شود