مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-11اقتصادي

یک استراتژی مطمئن برای تاب آوری در زمان بحران


در سالی که گذشت تقریبا تمام کسب وکارها فرازونشیب های زیادی را تجربه کردند و با موقعیت هایی روبه رو شدند که در گذشته تصوری از آن نداشتند.

- در سالی که گذشت تقریبا تمام کسب وکارها فرازونشیب های زیادی را تجربه کردند و با موقعیت هایی روبه رو شدند که در گذشته تصوری از آن نداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام رستوران ارکیده، هنوز بسیاری از برندها و نیروهای کار با تاثیرات بحران کرونا دست و پنجه نرم می کنند، ولی خبر خوب این است که تحلیل گران صنعت، آینده روشنی را برای کسب و کارها، به ویژه کسب ‎و کارهای متکی به فرانچایز متصور هستند.

به طوری که مارک سیبرت از مشاوران خبره فرانچایز که بیش از 34 سال در این حوزه تجربه دارد می گوید: سال 2021 بهترین سال برای رشد کسب و کارها از طریق فرانچایز در طول 10 سال گذشته است.

این خوش بینی به آینده کسب وکارهای متکی به فرانچایز اتفاقی نیست و نشان می دهد که این برندها در زمان بحران نیز به دلیل داشتن برخی ویژگی ها موفق تر از سایرین عمل کرده اند.

برای آن که با نمونه های عینی و عملی این موضوع آشنا شویم به سراغ تجربه رستوران ارکیده رفته ایم.

سبد کامل خدمات رستورانی، کیفیت بالا، مهمان نوازی و اتمسفر دوست داشتنی رستوران ارکیده باعث شده است که این برند جایگاه خاصی در دل مشتریان خود پیدا کند و تصمیم بگیرد از طریق فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک استراتژی مطمئن برای تاب آوری در زمان بحران

یک استراتژی مطمئن برای تاب آوری در زمان بحران