مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-11ورزشي

کسب 7 مدال توسط ورزشکاران همدانی در مسابقات قهرمانی دو و میدانی نوجوانان کشور


دبیر هیئت دو و میدانی استان همدان از کسب هفت مدال توسط ورزشکاران همدانی در مسابقات قهرمانی دوومیدانی نوجوانان کشور خبر داد.

- ایسنا/همدان دبیر هیئت دو و میدانی استان همدان از کسب هفت مدال توسط ورزشکاران همدانی در مسابقات قهرمانی دوومیدانی نوجوانان کشور خبر داد.

مسعود بنوان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور از 13 تا 17 تیرماه برگزار شد و ورزشکاران استان همدان، موفق به کسب هفت مدال در این مسابقات، شدند.

بنوان تصریح کرد: در قسمت خانم ها، صبا فرمانپور با ثبت رکورد 30 دقیقه 15 ثانیه و 14 صدم ثانیه، رکورد ملی ماده پیاده روی را به مدت 2 دقیقه و 29 ثانیه و 44 صدم ثانیه در این رده سنی بهبود بخشید و مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کند همچنین نسا نجاری در همین ماده9 به مقام دوم رسید.

وی ادامه داد: در گروه آقایان، محمدحسن الست در ماده پیاده روی مقام اول، پارسا فامیل بابایی در دو 100 متر و 200 متر مقام دوم، امیرحسین زندی در دو 110 متر با مانع مقام دوم و پوریا وطن نواز در دو هزارمتر با مانع به مقام سوم رسیدند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان همدان، مطرح کرد: نفرات برتر این مسابقات و نفراتی که حدنصاب لازم را در اردوهای تیم ملی کسب کنند، در مسابقات آسیایی که در مهرماه برگزار خواهد شد، اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 7 مدال توسط ورزشکاران همدانی در مسابقات قهرمانی دو و میدانی نوجوانان کشور

کسب 7 مدال توسط ورزشکاران همدانی در مسابقات قهرمانی دو و میدانی نوجوانان کشور