مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-11اقتصادي

ارائه تسهیلات به خسارت دیدگان آتش سوزی روستای لانیز


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: مبالغی از سوی بیمه، بنیاد مسکن، دهیاری و بانک کشاورزی در قالب وام، خسارت بیمه و کمک بلاعوض به آسیب دیدگان آتش سوزی روستای لانیز ارائه خواهد شد.

- مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج از بازدید روند کمک رسانی به اهالی لانیز خبر داد و گفت: علت حادثه اتصالی کابل برق در یکی از انبارهای علوفه روستا بوده است که به بیش از 10 واحد مسکونی سرایت کرد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد با اشاره به اینکه این آتش سوزی هیچ خسارت جانی در پی نداشته است، اظهار کرد: باتوجه به قدیمی بودن و چوبی بودن بنا؛ خسارات زیادی به خانه و لوازم آن وارد شده است که در راستای رفع این مشکلات اقداماتی در دستور کار قرار گرفت.

این نماینده مجلس ادامه داد: مبلغ 100 میلیون تومان وام کم بهره توسط بنیاد مسکن از سوی بانک کشاورزی بابت تخریب و بازسازی به واحدهای آسیب دیده اختصاص پیدا می کند.

عسگری اظهار کرد: مبلغ 30 میلیون تومان به صورت بلاعوض و 20 میلیون تومان وامِ دو درصد نیز به خانوارهایی که خانه ی آن ها دچار حریق شده است، اختصاص می یابد؛ همچنین باتوجه به بیمه بودن منازل توسط دهیاری؛ مبالغ 100 میلیون تومان برای تعمیر خانه و 50 میلیون تومان برای لوازم به آسیب دیدگان پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات به خسارت دیدگان آتش سوزی روستای لانیز

ارائه تسهیلات به خسارت دیدگان آتش سوزی روستای لانیز