مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 05:102021-07-11اجتماعي

آغاز طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموان در همدان


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان همدان گفت: دانش آموزان پایه اول و دوم دبستان که در ارزشیابی خردادماه به حداقل مهارت های لازم نرسیدند باید در طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموان در تابستان شرکت کنند.

- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان همدان خبر داد آغاز طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموان در همدان ایسنا/همدان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان همدان گفت: دانش آموزان پایه اول و دوم دبستان که در ارزشیابی خردادماه به حداقل مهارت های لازم نرسیدند باید در طرح "جبران و تثبیت یادگیری دانش آموان در تابستان" شرکت کنند.

معصومه خدابنده لو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که بین وزارت آموزش وپرورش، دانشگاه فرهنگیان و بسیج دانشجویی در سطح کشور به تبع آن در استان همدان، منعقد شده تا بر اساس آن به دانش آموزانی که در ارزشیابی خردادماه به حداقل مهارت های لازم نرسیدند، آموزش داده شود.

خدابنده لو تصریح کرد: طرفین دیگر تفاهم نامه افرادی را برای آموزش این دانش آموزان به ما معرفی کردند و ما بر اساس حضور افراد در شهرستان ها برنامه ریزی لازم را انجام دادیم تا به آموزش این افراد، بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموان در همدان

آغاز طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموان در همدان