مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-11سياسي

آغاز به کار دومین مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر بوشهر


رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در منطقه دوم شهر بوشهر فعالیت خود را آغاز کرد.

- ایسنا/بوشهر رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در منطقه دوم شهر بوشهر فعالیت خود را آغاز کرد.

مهندس فخرایی اظهار کرد: در حال حاضر با همکاری بسیج جامعه پزشکی و مرکز بهداشت شهرستان بوشهر سالن دبیرستان قائم آل محمد (عج) دواس به عنوان مراکز تجمیعی واکسیناسیون شماره 2 در شهر بوشهر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تزریق دوز دوم واکسن در شهرستان بوشهر تصریح کرد: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و پیشبرد منظم برنامه، تزریق واکسن گروه های سنی طبق جدول زمان بندی از 15 تیرآغازشده است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر بیان کرد: این برنامه بر اساس گروه های هدف و نوبت دریافت واکسن تنظیم شده است و گروه های هدف پس از دریافت تماس تلفنی و پیامک نوبت دهی از مراکز خدمات جامع سلامت می توانند در زمان اعلام شده برای تزریق واکسن به مرکز اعلام شده در پیامک مراجعه کنند.

فخرایی عنوان کرد: حضور افراد در مراکز واکسیناسیون تنها بر اساس تماس و پیامک نوبت دهی بوده و از افراد دیگر گروه های سنی درخواست می شود برای پیشگیری از ازدحام جمعیت در محل های تزریق واکسن و حفظ سلامت خود و دیگران، به مراکز واکسیناسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دومین مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر بوشهر

آغاز به کار دومین مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر بوشهر