مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 01:302021-07-10دانش

تلاش وزارت این است بخشی از آموزش حضوری باشد


معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تلاش وزارت این است که بخشی از آموزش (متناسب با واکسیناسیونی که توسط وزارت بهداشت انجام می شود) حضوری باشد.

- ایسنا/لرستان معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تلاش وزارت این است که بخشی از آموزش (متناسب با واکسیناسیونی که توسط وزارت بهداشت انجام می شود) حضوری باشد.

دکتر خاکی صدیق در مراسم افتتاح ساختمان مدیریت امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه لرستان اظهار کرد: خوشبختانه از 10 سال پیش تاکنون، اقدامات مختلف زیرساختی خوبی در دانشگاه لرستان انجام شده و جایگاه دانشگاه لرستان از نظر وزارت علوم، یک جایگاه مناسب در بین دانشگاه های کشور است.

وی تصریح کرد: احداث ساختمان مدیریت امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه لرستان یک اقدام خوب از طرف تیم مدیریتی دانشگاه است؛ زیرا در دانشگاه های جامع و خوب کشور، این دو مدیریت از نظر ارائه خدمات بهتر و سریع تر به دانشجویان در یک مکان، تجمیع شده هستند که باعث افزایش کیفیت خدمات ارائه شده و بهبود و ارتقای نظارت بر خدمات فعالیت های این دو مدیریت، می شود.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: در اسفندماه 98 با شیوع ویروس کرونا، دانشگاه لرستان نیز به خوبی توانست زیرساخت های لازم برای تداوم آموزش به صورت آموزش الکترونیکی (مجازی) را ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش وزارت این است بخشی از آموزش حضوری باشد

تلاش وزارت این است بخشی از آموزش حضوری باشد