مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 18:002021-07-10سياسي

تشکیل قرارگاه آب رسانی در هویزه/ 5 تانکر اختصاص یافت


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: با توجه به مشکلات آب شهرستان هویزه به ویژه در بخش مرکزی و بخش نیسان قرارگاه آب رسانی شهید سلیمانی در این شهرستان تشکیل شد.

- هویزه- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: با توجه به مشکلات آب شهرستان هویزه به ویژه در بخش مرکزی و بخش نیسان قرارگاه آب رسانی شهید سلیمانی در این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه قرارگاه شهید سلیمانی (آب رسانی به مناطق روستای و عشایری) در راستای حل معضلات آب شهرستان هویزه با حضور سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه تشکیل شد.

سردار شاهوارپور در این نشست گفت: تداوم آب رسانی به روستاهای داری معضل آبی موضوع مهمی است که در این راستا پنج تانکر آب رسانی موظف شده اند که برای آب رسانی به مردم هویزه اقدام کنند.

وی اضافه کرد: برای اجرای 9 کیلومتر طرح آب رسانی جفیر یک و جفیر دو، لوله کشیده شده با اعتبار بیش از سه میلیارد تومان وارد منطقه خواهد شد تا مشکل مردم حل شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بیان کرد: اجرای 500 متر اتصال لوله آب غدیر به تأسیسات آب رسانی بخش نیسان و مرکزی انجام خواهد شد و مجری همه این طرح ها بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) به عنوان دبیر قرارگاه شهید سلیمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه آب رسانی در هویزه/ 5 تانکر اختصاص یافت

تشکیل قرارگاه آب رسانی در هویزه/ 5 تانکر اختصاص یافت