مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 13:252021-07-10پزشكي

گلایه از اجرایی نشدن مصوبات ستاد کرونا در خراسان جنوبی


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با گلایه از اجرایی نشدن مصوبات ستاد استانی کرونا، گفت: پارک های استان تا پاسی از شب مملو از جمعیت و تالارها در حال فعالیت هستند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با گلایه از اجرایی نشدن مصوبات ستاد استانی کرونا، گفت: پارک های استان تا پاسی از شب مملو از جمعیت و تالارها در حال فعالیت هستند.

محمد دهقانی فیروزآبادی، امروز شنبه 19 تیرماه در ستاد کرونا خراسان جنوبی اظهار کرد: ما در هفته گذشته با یک روند رو به افزایش میزان بستری از میانگین 55 مورد در هفته ماقبل به 79 مورد در هفته قبل رسیده است ولی خوشبختانه تعداد فوتی ها ثابت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ما تا پیش از هفته گذشته روند ثابتی در تعداد مبتلایان و بستری های ناشی از کرونا در خراسان جنوبی داشتیم ولی از هفته گذشته روند رو به افزایش بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: متأسفانه طبس نیز به مجموعه شهرهای نارنجی ما افزوده شده است و همکاران ما برای تحویل محموله واکسن جدید اقدام کرده اند که امیدواریم با محموله های جدید روند واکسیناسیون را سرعت ببخشیم.

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: تعداد مثبت در هر روز نیز از متوسط 30 مورد در هر هفته طی ماه قبل به 39 مورد در هفته قبل رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از اجرایی نشدن مصوبات ستاد کرونا در خراسان جنوبی

گلایه از اجرایی نشدن مصوبات ستاد کرونا در خراسان جنوبی