مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 12:102021-07-10اقتصادي

پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان بوشهری


معاون اول رییس جمهور تصویب نامه مربوط به اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از زلزله در استان بوشهر را ابلاغ کرد.

- ایسنا/بوشهر معاون اول رییس جمهور تصویب نامه مربوط به اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از زلزله در استان بوشهر را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت هیئت وزیران در جلسه 16 تیر 1400 به پیشنهاد وزارت کشور و تایید سازمان برنامه و بودجه کشور، با تخصیص مبلغ 235 میلیارد و 850 میلیون ریال (به ترتیب مبلغ 85 میلیارد و 850 میلیون ریال به صورت هزینه ای و مبلغ 150 میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه ای) به منظور بازسازی بخش های خسارت دیده به اماکن مسکونی شهری و روستایی و تاسیسات زیربنایی ناشی از زلزله 29 فروردین1400 در شهرستان گناوه استان بوشهر به دستگاه های اجرایی ذی ربط موافقت کرد.

بر این اساس، مبلغ 166 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت (با سود و کارمزد چهار درصد در مناطق روستایی و پنج درصد در مناطق شهری) به منظور جبران خسارات ناشی از وقوع زلزله شهرستان گناوه استان بوشهر پرداخت می شود.

همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر موظفند گزارش عملکرد این تصویب نامه را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان های برنامه و بودجه کشور و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان بوشهری

پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان بوشهری