مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 08:302021-07-10بين الملل

آغاز آبرسانی به زرین دشت از سد رودبال در فارس


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس از آغاز بهره برداری از فاز نخست عملیات آبرسانی از سد رودبال به شهرستان زرین دشت خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس از آغاز بهره برداری از فاز نخست عملیات آبرسانی از سد رودبال به شهرستان زرین دشت خبر داد.

حمیدرضا دهقانی اظهار کرد: آبرسانی از سد رودبال به شهرستان زرین دشت بعد از ماه ها تلاش مهندسان و نیروهای خدوم این مرز و بوم آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای فارس، دهقانی گفت: فاز نخست پروژه آبرسانی به زرین دشت از سد رودبال دارای یک خط لوله 41 کیلومتری تا منطقه خسویه است که 120 لیتر بر ثانیه آب را با تایید اداره بهداشت زرین دشت انتقال می دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس افزود: ظرفیت کل این پروژه، انتقال 360 لیتر بر ثانیه آب است که با تامین بودجه از سوی نهادهای ذی ربط در آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر پروژه های مختلف آبرسانی در استان به بهره برداری رسید که فاز نخست خط دوم انتقال آب از سد درودزن به شیراز، آبرسانی به جهرم از سد سلمان فارسی، آبرسانی به سعادتشهر از چاههای تنگ سیوند، آبرسانی به داراب از سد رودبال، آبرسانی به فسا از سد رودبال،آبرسانی به زرین دشت از سد رودبال از آن جمله آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آبرسانی به زرین دشت از سد رودبال در فارس

آغاز آبرسانی به زرین دشت از سد رودبال در فارس