مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-10اقتصادي

آبرسانی به شهرستان زرین دشت از سد رودبال آغاز شد


مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت آب منطقه ای فارس از آغاز بهره برداری از فاز نخست عملیات آبرسانی از سد رودبال به شهرستان زرین دشت خبر داد.

- ، حمیدرضا دهقانی اظهار کرد: آبرسانی از سد رودبال به شهرستان زرین دشت به لطف خداوند و بعد از ماه ها تلاش مهندسان و نیروهای خدوم این مرز و بوم آغاز گردید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس گفت: فاز نخست پروژه آبرسانی به زرین دشت از سد رودبال دارای یک خط لوله 41 کیلومتری تا منطقه خسویه است که 120 لیتر بر ثانیه آب را با تأیید اداره بهداشت زرین دشت انتقال می دهد.

وی افزود: ظرفیت کل این پروژه، انتقال 360 لیتر بر ثانیه آب می باشد که ان شاالله با تأمین بودجه از سوی نهادهای ذی ربط در آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس اظهار نمود: از پیگیری ها و زحمات استاندار و نمایندگان فارس در مجلس و مسئولین شهرستان قدردانی به عمل می آوریم و همچنین از مردمی که بابت ساخت این پروژه به هر علت متحمل مشکلات شدند، عذرخواهی می کنم.

وی یادآور شد: در سالهای اخیر پروژه های مختلف آبرسانی در استان فارس به بهره برداری رسید که فاز نخست خط دوم انتقال آب از سد درودزن به شیراز، آبرسانی به جهرم از سد سلمان فارسی، آبرسانی به سعادتشهر از چاه های تنگ سیوند، آبرسانی به داراب از سد رودبال، آبرسانی به فسا از سد رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به شهرستان زرین دشت از سد رودبال آغاز شد

آبرسانی به شهرستان زرین دشت از سد رودبال آغاز شد