مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-10ورزشي

رنگ و روی زرد تنها زمین چمن ابرکوه صدای ورزشکاران را درآورد


رییس اداره ورزش و جوانان ابرکوه به دنبال گلایه های ورزشکاران نسبت به وضعیت نامطلوب زمین چمن ورزشگاه این شهر، گفت: علت اصلی این وضعیت کم آبی و گرمی هواست و رفع آن نیازمند اعتبارات ویژه و همراهی سایر دستگاه های مرتبط است.

- ایسنا/یزد رییس اداره ورزش و جوانان ابرکوه به دنبال گلایه های ورزشکاران نسبت به وضعیت نامطلوب زمین چمن ورزشگاه این شهر، گفت: علت اصلی این وضعیت کم آبی و گرمی هواست و رفع آن نیازمند اعتبارات ویژه و همراهی سایر دستگاه های مرتبط است.

فوتبال یکی از رشته های پرطرفدار سال های دور ابرکوه است که در سال های اخیر به دلایل مختلف، اندکی از رونق افتاد و متأسفانه اکنون بیش از 15 ماه است که سایه کرونا بر روی آن سنگینی کرده و این رشته را همانند سایر رشته های ورزشی، از تب و تاب انداخته است.

اما نکته ای که این روزها صدای فوتبالیست ها و ورزش دوستان ابرکوه را دَر آورده، وضعیت نامطلوب زمین چمن تنها ورزشگاه این شهرستان است که به گفته ی ورزشکاران، روزگاری یکی از بهترین زمین های چمن منطقه و در بین شهرستان های همجوار زبانزد بوده، اما امروز خشک و زرد شده است.

کم آبی و گرمی هوا علت رنگ پریدگی چمن محمدمهدی متوسل رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابرکوه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بزرگترین و اساسی ترین شاخص ورزشگاه ابرکوه، زمین چمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ و روی زرد تنها زمین چمن ابرکوه صدای ورزشکاران را درآورد

رنگ و روی زرد تنها زمین چمن ابرکوه صدای ورزشکاران را درآورد