مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-10پزشكي

افتتاح بخش دیالیز بیمارستان امام حسن (ع) فامنین


رییس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان همدان گفت: درماه جاری بخش دیالیز بیمارستان آتیه تأمین اجتماعی همدان، آغاز به کار کرد و بخش دیالیز بیمارستان امام حسن (ع) شهر فامنین نیز قرار است به زودی بهره برداری شود.

- ایسنا/همدان رییس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان همدان گفت: درماه جاری بخش دیالیز بیمارستان آتیه تأمین اجتماعی همدان، آغاز به کار کرد و بخش دیالیز بیمارستان امام حسن (ع) شهر فامنین نیز قرار است به زودی بهره برداری شود.

ابوالفتح میرزایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بخش دیالیز بیمارستان آتیه تأمین اجتماعی همدان با شش دستگاه، آغاز به کار کرده و بخش دیالیز بیمارستان امام حسن (ع) شهر فامنین نیز با شش دستگاه آغاز به کار و به 13 بیمار، ارائه خدمت خواهد کرد.

میرزایی تصریح کرد: با افتتاح این بخش در شهر فامنین، تنها شهرستان درگزین در استان همدان، بخش دیالیز ندارد چون این شهرستان به تازگی از شهرستان رزن، تفکیک شده است.

وی در رابطه با وضعیت دستگاه های دیالیز در استان، توضیح داد: وضعیت ما در استان همدان نسبت به سایر استان ها مناسب تر است اما مشکلاتی مانند اتمام عمر مفید برخی دستگاه ها وجود دارد که لازم است دستگاه های جدید جایگزین آن ها شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بخش دیالیز بیمارستان امام حسن (ع) فامنین

افتتاح بخش دیالیز بیمارستان امام حسن (ع) فامنین