مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-10سياسي

راه اندازی مرکز نگهداری معتادان خراسان جنوبی؛ نیازمند تخصیص مکان مناسب


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اظهار کرد: برای راه اندازی مرکز نگهداری معتادان خراسان جنوبی نیازمند تخصیص مکان مناسب است.

- راه اندازی مرکز نگهداری معتادان خراسان جنوبی؛ نیازمند تخصیص مکان مناسب ایسنا/خراسان جنوبی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اظهار کرد: برای راه اندازی مرکز نگهداری معتادان خراسان جنوبی نیازمند تخصیص مکان مناسب است.

محمدرضا حسنی مقدم، امروز شنبه 19 تیرماه به رسانه های گروهی گفت: در سال های گذشته مرکز ماده 16 در استان فعالیت داشت، اما به دلیل تعریف معتاد متجاهر در قانون و اختلاف نظری که وجود داشت بعد از دو سال، مرکز تعطیل و اعتبارات آن هم قطع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: سال 98 برای درمان بیماران متجاهر یک ریال اعتبار نداشتیم که با کمک استانداری و ستاد مبارزه با مواد مخدر بخشی از هزینه های درمان معتادان متجاهر را پرداخت کردیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: پیگیری های زیادی انجام شده است تا بتوانیم مکانی مناسب از اماکن دولتی را برای راه اندازی مرکز ماده 16 که به تصویب دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر رسیده تدارک ببینیم.

حسنی مقدم خاطرنشان کرد: بر طبق مصوبات شورای هماهنگی استان سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاونت توسعه منابع استاندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز نگهداری معتادان خراسان جنوبی؛ نیازمند تخصیص مکان مناسب

راه اندازی مرکز نگهداری معتادان خراسان جنوبی؛ نیازمند تخصیص مکان مناسب