مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 04:202021-07-10اجتماعي

جهش تحصیلی تنها برای افراد باهوش سودمند است


رییس آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جهش تحصیلی برای افراد باهوش مفید است، گفت: در این صورت وقت این دانش آموزان هدر نمی رود، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جهش تحصیلی برای افراد باهوش مفید است، گفت: در این صورت وقت این دانش آموزان هدر نمی رود، زیرا این افراد به لحاظ هوشی یک تا دو سال از سن تقویمی خود بالاتر هستند.

خداکرم حیدری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه هر فرد دارای چهار بُعد جسمانی، روحی- روانی، عاطفی و هوشی هستند، اظهار کرد: تنها بُعدی که در مسئله جهش تحصیلی مورد ارزیابی قرار می گیرد، هوش است و جهش تحصیلی نیز با این هدف صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه از حدود پنج سال گذشته، آزمون جهش تحصیلی از دانش آموزان مقطع ابتدایی گرفته می شود، یادآور شد: در گذشته این موضوع جهش تحصیلی با درخواست والدین برای دانش آموزان صورت می گرفت و بسیاری از آنان تنها با حفظ مطالب، جهش خود را آغاز می کردند که این موضوع خود سبب آسیب تحصیلی در آنان و یادگیری ناقص مطالب حتی تا مقطع دبیرستان و در نهایت، نتیجه نامناسب در کنکور می شد.

رییس آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر جهش تحصیلی ویژه مقطع ابتدایی است و هر دانش آموز تنها از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تحصیلی تنها برای افراد باهوش سودمند است

جهش تحصیلی تنها برای افراد باهوش سودمند است