مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-09حوادث

خبرنگار فارس قربانی جاده مرگ شد/ آقایان مسئول کی قرار است از خواب بیدار شوید


بر اثر تصادف زنجیره ای در محور «قاین - بیرجند» خانم «سمانه ترشابی» خبرنگار خبرگزاری فارس در استان خراسان جنوبی دچار جراحت شدید شد و به بیمارستان بیرجند اعزام و پس از گذشت چند روز براثر جراحات وارده در این تصادف جان خود را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، 14 تیرماه بود که خبر تصادف زنجیره ای در محور قاین - بیرجند که موسوم به جاده مرگ است رخ داد.

ساعت 1:45 در کیلومتر 28 محور قاین به بیرجند، 5 دستگاه خودرو شامل کامیون کشنده، کامیون بنز خاور، 2 سواری پراید و سواری تیبا با یکدیگر برخورد کرده و حادثه آفریدند.

طی این حادثه 2 نفر (مادر و فرزند 3 ساله) در دم جان باختند و این حادثه 9 مصدوم برجای گذاشت که برخی از مصدومان به بیمارستان بیرجند و برخی به بیمارستان قاین اعزام شدند.

طی این حادثه خانم سمانه ترشابی خبرنگار خبرگزاری فارس در استان خراسان جنوبی نیز دچار جراحت شدید شد و به بیمارستان بیرجند اعزام شد و پس از گذشت چند روز بر اثر جراحات وارده در تصادف جاده بیرجند- قاین جان خود را از دست داد.

سمانه ترشابی بارها و بارها از مشکلات استان خراسان جنوبی قلم زده و بارها  پرپر شدن مردمی که در محور بیرجند- قاین و سایر جاده های استان جان خود را از دست داده اند قلم زده و مطالبه گری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار فارس قربانی جاده مرگ شد/ آقایان مسئول کی قرار است از خواب بیدار شوید

خبرنگار فارس قربانی جاده مرگ شد/ آقایان مسئول کی قرار است از خواب بیدار شوید