مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 02:152021-07-08اقتصادي

مشکل دیر رسیدن نهاده به دست مرغداران برطرف شد


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر اینکه الان نهاده ها به روز به دست مرغداران می رسد، اظهار کرد: برخی از مشکلات از جمله به موقع نرسیدن نهاده ها برطرف شده است.

- مسعود احمدی حاجی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: قیمت مرغ تولیدی 24 هزار و 500 تومان است که البته برخی از مرغ های تولیدی با توجه به برچسب و براساس مصوبه کیلویی 24 هزار و 900 تومان بیشتر از قیمت مصوب هستند که البته روی بسته بندی مشخص است.

وی با اشاره به کشتار و جوجه ریزی مطلوب طی اردیبهشت ماه امسال در مازندران گفت: در شبانه روز 400 تا 450 تن کشتار داریم که 250 تا 300 تن مصرف استان بوده و بقیه مازاد به استان تهران ارسال می شود.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه براساس تنظیم بازار قیمت مرغ زنده 17 هزار و 100 تومان اعلام شده است، افزود: قیمت مرغ کشتار شده 23 هزار و 300 و عرضه مرغ مصرفی 24 هزار و 900 خواهد بود.

احمدی حاجی با تاکید بر اینکه الان نهاده ها به روز به دست مرغداران می رسد، اظهار کرد: برخی از مشکلات از جمله دیر رسیدن و به موقع نرسیدن نهاده ها موجب بروز مشکلاتی شده که این مشکل نیز برطرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل دیر رسیدن نهاده به دست مرغداران برطرف شد

مشکل دیر رسیدن نهاده به دست مرغداران برطرف شد