مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 14:352021-07-08سياسي

وزیر ارشاد: الگوی شخصیتی آیت الله حسینی شاهرودی ترویج شود


الگوی شخصیتی آیت الله حسینی شاهرودی امروز باید برای جامعه جوان ترویج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سیدعباس صالحی دقایقی پیش در همایش ملی نکوداشت آیت الله سیدمحمود حسینی شاهرودی اظهار کرد: این گونه همایش ها، غیر از اینکه تجلیل و تکریم شعائر بوده و بزرگان دین نیز بخشی از این شعائر هستند، زمینه یافتن راهی بهتر برای ادامه زندگی و مسیر روشن آینده خواهد بود.

او گفت: این مرجع عالی قدر با یک قرن حیات خالصانه، در وجوه مختلفی الگوی امروز و فردای ماست؛ ایشان هم در اخلاق علمی و هم در روش شناسی علمی و افاضات علمی می توانند الگوی علم شناسی ما قرار گیرند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید توجه کنیم که این بزرگوار و از این دست بزرگان همچنان در طول تاریخ حیات علمی و اخلاقی دارند و روش ها، منش و سیرت زندگی آنها الگوساز است.

صالحی بیان کرد: در حوزه افاضات، ابتکارات، نوآوری ها و دیدگاه های آیت الله العظمی حاج سیدمحمود حسینی شاهرودی، الگوهایی برای حیات علمی امروز و فردای ما وجود دارد و باید از این فرصت استفاده کنیم و الگوهای خود را بازسازی، بهسازی و پیرایش کنیم.

او افزود: بخش مهمی از زندگی انسان، حیات معنوی او است؛ گوهر زندگی یک انسان جوهر معنوی است، بزرگانی چون این مرجع عالی قدر، الگوهای معنوی معناشناسی و زندگی شناسی هستند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: الگوی شخصیتی آیت الله حسینی شاهرودی ترویج شود

وزیر ارشاد: الگوی شخصیتی آیت الله حسینی شاهرودی ترویج شود