مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 13:402021-07-08ورزشي

کشتی کردستان را از مرگ نجات دادە ایم


زمانی که سکان کشتی کردستان را بر عهده گرفتیم این رشته در حال موت بود که با برنامه ریزی دراز مدت توانسته ایم جان تازه ای به آن بدهیم.

- ایسنا/کردستان رییس هیات کشتی استان کردستان گفت: زمانی که سکان کشتی کردستان را بر عهده گرفتیم این رشته در حال موت بود که با برنامه ریزی دراز مدت توانسته ایم جان تازه ای به آن بدهیم.

جمشید خیرآبادی امروز پنجشنبه (17تیرماه) در نشست خبری با ورزشی نویسان استان کردستان ضمن اشاره به اینکه درب خانه کشتی برای همگان باز است، اظهار کرد: هیات کشتی استان کردستان هیچگاه کسی را از فعالیت ممنوع نکرده است و کسی که واقعا قصد خدمت دارد ما با افتخار پذیرای او هستیم.

وی با بیان اینکه نقدها و قضاوت های غیر منصفانه باعث کندی توسعه کشتی می شود، عنوان کرد: نقدهای منصفانه را همیشه قبول و در راستای توسعه کشتی از آن استفاده شده است ولی متاسفانه بعضی از افراد که در هیات جدید منافعشان به خطر افتاده است شروع به حاشیه سازی و نقدهای غیر منصفانه می کنند که این مهم تنها چوب لای چرخ گذاشتن است نه خدمت به این رشته.

رییس هیات کشتی استان کردستان که خود از مفاخر این رشته در سطح بین المللی است، افزود: کشتی کردستان در چند سال گذشته متاسفانه شرایط مطلوبی در سطح کشور نداشت و نام کشتی کردستان در محافل در کورسوی قرار داشت که خوشبختانه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی کردستان را از مرگ نجات دادە ایم

کشتی کردستان را از مرگ نجات دادە ایم