مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 09:402021-07-08اقتصادي

امکان استفاده از تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان


مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از افزایش تسهیلات ساخت مسکن شهری و روستایی خبر داد و گفت: مردم در خوزستان می توانند از این تسهیلات برای ساخت واحدهای خود در طرح اقدام ملی مسکن استفاده کنند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از افزایش تسهیلات ساخت مسکن شهری و روستایی خبر داد و گفت: مردم در خوزستان می توانند از این تسهیلات برای ساخت واحدهای خود در طرح اقدام ملی مسکن استفاده کنند.

رضا رضایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای بند الف تصبره 18 قانون بودجه سال 1400 کشور و با مصوبه شورای پول و اعتبار، افزایش تسهیلات ساخت مسکن شهری و روستایی مصوب شده است.

وی افزود: بر این اساس قرار است تسهیلات ساخت مسکن شهری تا سقف 250 میلیون تومان و مسکن روستایی تا سقف 100 میلیون تومان افزایش یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: نرخ سود این تسهیلات 18 درصد و بازپرداخت آن حداکثر 20 ساله به صورت سه سال دوران مشارکت مدنی و 17 سال دوران فروش اقساطی تعیین شده است.

رضایی عنوان کرد: نکته مهم اینکه طرح های وزارت راه و شهرسازی از جمله طرح اقدام ملی مسکن، امکان استفاده از تسهیلات ساخت مسکن حداکثر در سقف های تعیین شده را خواهند داشت.

وی افزود: مردم در خوزستان می توانند از این تسهیلات در ساخت واحدهای مورد نظر خود در طرح اقدام ملی مسکن استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان استفاده از تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان

امکان استفاده از تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان