مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-08اقتصادي

دام زنده عشایر هر کیلوگرم 45 هزار تومان خریداری می شود


رییس سازمان امور عشایری از خرید تضمینی دام زنده عشایر در هشت استان کشور خبر داد و گفت: در این طرح دام زنده هر کیلوگرم 45 هزار تومان خریداری می شود.

- ، شاپور علایی مقدم ظهر پنج شنبه در بازدید از عشایر در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه خرید تضمینی دام زنده عشایر در هشت استان کشور آغازشده است، ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح رفع مشکلات نقدینگی به دلیل آثار خشک سالی است.

وی ضمن بیان اینکه خشک سالی و کمبود آب باعث بروز مشکلات بسیاری برای این بخش جامعه شده است، افزود: برای حل این موضوع بر اساس اعلام نظریه سازمان هواشناسی مناطق کشور به لحاظ خشک سالی به سه منطقه تقسیم بندی و اکنون این طرح برای مناطق گروه یک خشک سالی اجرایی می شود.

رییس سازمان امور عشایری کشور بابیان اینکه این طرح از سوی وزیر جهاد کشاورزی به امور عشایر ابلاغ و این هشت استان ازجمله سمنان ملزوم به اجرای آن هستند، ابراز داشت: در مورد ترکیب مصوبه ابلاغی ادارات امور عشایری کشور موظف هستند تا این مهم را به اطلاع عشایر منطقه خود برسانند.

علایی مقدم بابیان اینکه در این طرح دام زنده عشایر هر کیلوگرم 45 هزار تومان خریداری می شود، تصریح کرد: به ازای هر کیلوگرم دام زنده طبق قرار سه کیلوگرم جو دولتی به عشایر تحویل داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دام زنده عشایر هر کیلوگرم 45 هزار تومان خریداری می شود

دام زنده عشایر هر کیلوگرم 45 هزار تومان خریداری می شود