مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 06:102021-07-08سياسي

بروجرد به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش های خوب شهرداری بروجرد، این شهر به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش های خوب شهرداری بروجرد، این شهر به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

فاطمه مقصودی در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دوساله شهرداری بروجرد که امروز 17 تیرماه برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری بروجرد از بدهی و گرفتاری، به یک شهرداری برند و موفق تبدیل شده است.

وی با اشاره به خدمات و تلاش های شهردار بروجرد، تصریح کرد: وی به عنوان یک شهردار توانمند، با استقلال فکری و مستقل در تلاش بوده و بروجرد را به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: در دوسال گذشته علاوه بر پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان، تلاش برای ایجاد شهربازی، نهضت آسفالت، بهسازی و ساماندهی ورودی های شهر و بسیاری اقدامات عمرانی انجام شده؛ شهرداری بروجرد از یک شهرداری بدهکار به شهرداری توانمند و پویا تبدیل شده است.

مقصودی قانونمند بودن شهرداری بروجرد و اخذ عوارض به موقع را از دیگر خصوصیات شهرداری دانست و اضافه کرد: در کنار این قانونمندی و وصول مطالبات، تعامل با مردم نیز سرلوحه کار شهرداری و کارکنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروجرد به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است

بروجرد به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است