مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 03:302021-07-08اقتصادي

کمبود صنایع تبدیلی؛ سریال دنباله دار گوجه فرنگی کاران طارم


این روزها کشاورزان مشغول برداشت محصول گوجه فرنگی از مزارع خود هستند اما کمبود صنایع تبدیلی کماکان دغدغه پابرجای این کشاورزان است.

- ایسنا/زنجان این روزها کشاورزان مشغول برداشت محصول گوجه فرنگی از مزارع خود هستند اما کمبود صنایع تبدیلی کماکان دغدغه پابرجای این کشاورزان است.

طارم یکی از شهرستان های مستعد استان زنجان در حوزه کشاورزی است که سالانه سهم بسیار زیادی در حوزه تامین مایحتاج کشاورزی استان ایفا می کند.

تنوع بالای آب و هوایی هندوستان ایران سبب شده است که این منطقه از ظرفیت بالایی در کشت انواع محصولات برخوردار باشد، تا جایی که کشاورزان طارمی سالانه بیش از 500 هزار تن انواع محصولات را روانه بازار می کنند که در این بین سهم زیتون، سیر، برنج و گوجه فرنگی از همه محصولات بیشتر است.

این روزها رنگ بازار میوه و تره بار با ورود گوجه فرنگی طارم رنگ قرمز به خود گرفته است تا جایی که هم زمان با روزهای آغازین تابستان و در گرمای بالای 40 درجه حدود 1350 زن و مرد طارمی در حال برداشت محصول گوجه فرنگی خود هستند تا در عرصه تولید کشور نقشی داشته باشند.

گوجه فرنگی تولیدی هندوستان ایران به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب منطقه از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و همه ساله مقداری از محصول تولیدی جذب صنایع تبدیلی شده و بخش اعظم آن به مصرف تازه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود صنایع تبدیلی؛ سریال دنباله دار گوجه فرنگی کاران طارم

کمبود صنایع تبدیلی؛ سریال دنباله دار گوجه فرنگی کاران طارم