مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 21:352021-07-07سياسي

رونمایی از 15 نقاشی چهره آیت الله حسینی شاهرودی


دبیر کنگره ملی نکوداشت آیت الله حسینی شاهرودی از رونمایی 15 نقاشی چهره این مرجع تقلید شیعیان، 13 عنوان کتاب، یک رمان، دو مستند تلویزیونی، 10 مستند داستانی رادیویی و یک کتاب زندگی نامه صوتی این عالم بزرگ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حجت الاسلام عباس نصیری فرد چهارشنبه شب در نشست هماهنگی برگزاری همایش ملی نکوداشت آیت الله سیدمحمود حسینی شاهرودی اظهار کرد: بسیاری از ملت ها و کشورها به شخصیت هایشان شناخته می شوند.

وی اضافه کرد: اوایل انقلاب اسلامی می خواستند اسم شاهرود را تغییر دهند و خبر به امام راحل رسید و ایشان فرمودند، نه چرا تغییر دهید شاهرود، آیت الله شاهرودی را دارد و باید به برکت نام او شاهرود بماند.

دبیر کنگره ملی نکوداشت آیت الله سیدمحمود حسینی شاهرودی با تأکید بر اینکه این مرجع تقلید شیعیان از افتخارات شاهرود، استان سمنان و کشور است، افزود: بین طلبه های نجف اگر می خواستند بگویند علم آنها بالاتر است، می گفتند پای درس آیت الله شاهرودی می رویم.

نصیری فرد ادامه داد: این مرجع تقلید شیعیان جهان، مرجع روشن فکری بودند که یکی از دلایل آن این است که در سال 1342 هجری شمسی در عراق مجتمع آموزشی از ابتدایی تا متوسطه برای ایرانیان عراق با تدریس زبان فارسی را تأسیس کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 15 نقاشی چهره آیت الله حسینی شاهرودی

رونمایی از 15 نقاشی چهره آیت الله حسینی شاهرودی