مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 18:452021-07-07سياسي

عملکرد قابل قبول در زمینه اجرای پروژه های جهش تولید


با توجه به بررسی های صورت گرفته می توان گفت دستگاه های اجرایی استان عملکرد قابل قبولی در زمینه به نتیجه رساندن پروژه های تعریف شده در حوزه جهش تولید داشته اند.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: با توجه به بررسی های صورت گرفته می توان گفت دستگاه های اجرایی استان عملکرد قابل قبولی در زمینه به نتیجه رساندن پروژه های تعریف شده در حوزه جهش تولید داشته اند.

سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان که 16 تیرماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با پیگیری موضوعات مهمی در زمینه به نتیجه رسیدن پروژه های جهش تولید برگزار شد و دستگاه های اجرایی گزارش کاملی از وضعیت پروژه های حوزه کاری خود ارائه کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال گذشته به نام سال جهش تولید بنا به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله)، بر همین اساس تعدادی از پروژه های عمرانی و اقتصادی استان برای به نتیجه رساندن در زمره پروژه های جهش تولید قرار گرفت.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در همین راستا حدود 230 میلیارد تومان پروژه در حوزه عمرانی برای لرستان تعریف شده بود که علی رغم محدودیت های مالی حدود 95 میلیارد تومان از این میزان تأمین و با استفاده از ظرفیت پیمانکاران و دستگاه های اجرایی، تعداد بسیار زیادی از آن ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد قابل قبول در زمینه اجرای پروژه های جهش تولید

عملکرد قابل قبول در زمینه اجرای پروژه های جهش تولید