مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 17:552021-07-07سياسي

آمادگی جهاددانشگاهی استان مرکزی برای کمک به شورای شهر اراک


نشست منتخبین ششمین دوره شورای شهر کلانشهر اراک با مسئولان جهاددانشگاهی استان مرکزی در راستای همکاری های مشترک برگزار شد.

- ایسنا/مرکزی نشست منتخبین ششمین دوره شورای شهر کلانشهر اراک با مسئولان جهاددانشگاهی استان مرکزی در راستای همکاری های مشترک برگزار شد.

دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی در این نشست که به میزبانی جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، ضمن تاکید بر توانمندی و ظرفیت بالای جهاد دانشگاهی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی و پژوهشی، بر همکاری حداکثری این نهاد با شورای شهر و شهرداری اراک در مباحث مهم اجتماعی و شهری تاکید کرد.

وی با اشاره به اقدامات مهم پژوهشی صورت گرفته این نهاد در یک دهه اخیر، اظهارکرد: امیدواریم نتایج این تحقیقات که حاصل زحمات متخصصان و پژوهشگران جهاد دانشگاهی استان است، در تصمیم گیری های شهری مورد استفاده قرار گیرد.

غفاری زاده ادامه داد: با توجه به فعالیت گروه های پژوهشی و تخصصی در این نهاد، آمادگی داریم در زمینه مطالعه و اجرای طرح های مختلف علمی و پژوهشی با شورای شهر اراک همکاری داشته باشیم.

وی افزود: در زمینه های مختلف آموزشی از جمله برگزاری دوره های تخصصی آموزشی، این نهاد تجربیات و قابلیت های خوبی دارد و در مباجث فرهنگی از جمله در خبرگزاری های ایسنا و ایکنا و مرکز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی جهاددانشگاهی استان مرکزی برای کمک به شورای شهر اراک

آمادگی جهاددانشگاهی استان مرکزی برای کمک به شورای شهر اراک