مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 16:352021-07-07فرهنگي

وزیر ارشاد درگذشت «شهاب ملت خواه» هنرمند پیشکسوت سینما را تسلیت گفت


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به خانواده شادروان«شهاب ملت خواه» درگذشت این چهره فرهیخته هنرمند سینما و تئاتر را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به خانواده شادروان شهاب ملت خواه درگذشت این چهره فرهیخته هنرمند سینما و تئاتر را تسلیت گفت.

متن پیام سید عباس صالحی به شرح زیر است: بسم اسد الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خانواده محترم هنرمند فقید شهاب ملت خواه درگذشت چهره فرهیخته هنرمند سینما و تئاتر، شادروان شهاب ملت خواه موجب تألم و تأسف گردید.

فقدان این هنرمند عزیز را به شما خانواده محترم و عموم علاقه مندان و جامعه فرهنگی و هنری استان خراسان رضوی تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و بردباری خواستارم.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی   گفتنی است؛ شهاب ملت خواه نویسنده و کارگردان پیشکسوت سینما و تئاتر مشهد ،عصر جمعه 11 تیرماه براثر ابتلا به بیماری کرونا در سن 69 سالگی درگذشت.

نویسندگی و کارگردانی فیلم های سینمایی شب حورا ، دیوار و نویسندگی بیش از 250 نمایش نامه رادیویی بخشی از کارنامه هنری این هنرمند فقید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد درگذشت «شهاب ملت خواه» هنرمند پیشکسوت سینما را تسلیت گفت

وزیر ارشاد درگذشت «شهاب ملت خواه» هنرمند پیشکسوت سینما را تسلیت گفت