مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 09:502021-07-07اقتصادي

پایداری اقتصادی بخش کشاورزی بعد از کرونا باید حفظ شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اعلام کرد که باید تاب آوری کشاورزان را در مقابل تاثیرات منفی شیوع کرونا با تسهیل در خدمت به کشاورزان و اختصاص تسهیلات کم بهره و امهال آن درصورت نیاز افزایش داد.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اعلام کرد که باید تاب آوری کشاورزان را در مقابل تاثیرات منفی شیوع کرونا با تسهیل در خدمت به کشاورزان و اختصاص تسهیلات کم بهره و امهال آن درصورت نیاز افزایش داد.

محمد فرید سپری امروز چهارشنبه در همایش ملی مدیریت کسب و کار در شرایط بحران و عدم اطمینان با عنوان تاب آوری اجتماعی اقتصادی بخش کشاورزی بعد از پاندمیک کرونا که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد اظهار کرد که در شرایطی که مواد غذایی کافی برای تغذیه تمامی افراد در دنیا وجود دارد و دلیلی جهت احتکار مواد غذایی نیست، شیوع بیماری کووید-19 به صورت بالقوه می تواند زنجیره های حیاتی تأمین مواد غذایی را هم بین کشورها و هم درون کشورها و بین مناطق روستایی و شهری با مشکلات جدی مواجه سازد.

وی افزود که شیوع ویروس کرونا در ابتدا به دلیل کاهش نیروی کار و ترس از مبتلا شدن تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرف کنندگان و با اعمال محدودیت ها بر واردات و صادارت از سوی دولت ها، چالش هایی را برای حمل ونقل مواد غذایی و دسترسی به واحدهای فرآوری مواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری اقتصادی بخش کشاورزی بعد از کرونا باید حفظ شود

پایداری اقتصادی بخش کشاورزی بعد از کرونا باید حفظ شود