مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 09:452021-07-07سياسي

تقدیر از 10 شهردار برتر استان سمنان در حوزه دفاع مقدس


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از تقدیر 10 شهردار برتر این استان در حوزه دفاع مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، سرهنگ محمدحسن سلامی ظهر امروز در همایش شهرداران استان سمنان که در شهرستان دامغان برگزار شد، با اشاره به گستردگی خدمات عمومی در شهرداری ها، اظهار کرد: خدمت به آحاد مردم و توجه خاص به ارزش های انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد شهدا، سبب به وجود آمدن صفای معنوی، تقویت روحیه اخلاص و مجاهدت، اخلاق و معنویت در کارها می شود.

وی با بیان اینکه هر مدیر و مسؤولی در نظام اسلامی وظیفه دارد، نسبت به ترویج ارزش های دفاع مقدس دغدغه داشته باشد، ادامه داد: تلاش و اراده انقلابی شهرداران در بزرگداشت برنامه های چهلمین سال دفاع مقدس قابل تقدیر و تحسین است که با تشکیل کارگروه شهرداری ها این فعالیت انسجام پیدا کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان ادامه داد: امسال با استفاده از تجارب ارزشمند سال گذشته 40 مناسبت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت مشخص شده است که تاکنون 70 دستگاه نزدیک به سه هزار برنامه در سامانه جامع دفاع مقدس ثبت کردند.

سلامی بیان کرد: ساماندهی یادمان شهدای گمنام مناطق شهری توسط شهرداری ها، فضاسازی تبلیغی در شهرها، سرکشی و تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از 10 شهردار برتر استان سمنان در حوزه دفاع مقدس

تقدیر از 10 شهردار برتر استان سمنان در حوزه دفاع مقدس