مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:302021-07-07سياسي

هم افزایی ارکان نظام و رسانه ها برای تحقق منویات رهبری


تمامی ارکان نظام و رسانه ها باید با هم افزایی، زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری را در استان و کشور فراهم کنند.

- ، سردار یدالله بوعلی ظهر چهارشنبه در دیدار صمیمی با خبرنگار بیان کرد: یکی از وظایفی که بر عهده خبرنگاران است معرفی و تبیین جایگاه رسانه ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای گره گشایی از مردم و مشکلات است.

وی اضافه کرد: با توجه به رسالتی که بر عهده تمامی رسانه ها است از این رو باید جایگاه هر رسانه تبیین و تشریح شود تا زمینه افزایش همکاری میان دستگاه های مختلف فراهم شود.

بوعلی ادامه داد: رسانه های مختلف استان می توانند با شناخت مشکلات جامعه و ارائه راهکار نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات ای جامعه داشته باشند این در حالی است که زمانی می توان به دنبال برطرف کردن مشکلات جامعه بود که نگاه حاکم بر رسانه ها نگاه مساعدت و همکاری باشد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: به جای اینکه به دنبال مچ گیری از مسئولین بود باید با دست گیری زمینه برطرف کردن مشکل فراهم شود لازم به یادآوری است که در کنار برطرف کردن مشکلات و هم افزایی، باید مردم و همچنین مسئولین را تشویق نمود تا با انجام فعالیت های اجتماعی مشکلات کشور را برطرف کنند او ادامه داد: باید با مردم صریح و شفاف صحبت کرد و باید شرایط در جامعه به گونه ای نباشد که بیان مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی ارکان نظام و رسانه ها برای تحقق منویات رهبری

هم افزایی ارکان نظام و رسانه ها برای تحقق منویات رهبری