مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-07سياسي

راه اندازی سامانه نجم با هدف شناسایی ظرفیت های طلاب خواهر


مدیرکل دانش آموختگان حوزه خواهران گفت: سامانه نجم در راستای تجمیع اطلاعات مرتبط با شناسایی و جذب، وضعیت سنجی و طبقه بندی، استعدادیابی و حمایت از طلاب خواهر راه اندازی شد.

- به نقل از مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، برگستان اظهار داشت: با توجه به کثرت و تنوع فعالیت های معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران و پراکندگی جغرافیایی و کثرت مخاطبان و مدیران مرتبط در امور فرهنگی، طراحی نرم افزاری برخط با امکان دسترسی از طریق وب و شبکه داخلی جهت سهولت در خدمت رسانی و دسترسی به مخاطبان در تمام مناطق استانی و شهری ضروری تلقی شد و خلأ نبود آن در بیشتر فعالیت های این معاونت به وضوح مشهود بود.

وی افزود: این ضرورت آن گاه بیشتر خودنمایی می کرد که دانش آموختگان؛ این ذخایر اصلی حوزه های علمیه خواهران بعد از فراغ از سیستم آموزش با هیچ سامانه اطلاعاتی دیگری ارتباط سازمانی نداشته و با تغییر اطلاعات آنان تقریباً ارتباط شان با این نهاد مقدس منقطع می شد.

مدیرکل امور دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: ما برای حمایت و پشتیبانی از دانش آموختگان چه در حوزه معنوی و چه در حوزه مادی، نیاز داشتیم که وضعیت موجود آنها را بدانیم؛ لذا سامانه ای با عنوان سامانه نجم (نرم افزار جامع معاونت فرهنگی تبلیغی) طراحی شد تا طلاب و دانش آموخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه نجم با هدف شناسایی ظرفیت های طلاب خواهر

راه اندازی سامانه نجم با هدف شناسایی ظرفیت های طلاب خواهر