مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-07اقتصادي

ادارات دولتی نهایت صرفە جویی در مصرف برق را داشتە باشند


همە نهادها و ادارات دولتی باید در راستای مصرف بهینە برق در شرایط فعلی برای کاستن مشکلات خانوارها اهتمام جدی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه همە نهادها و ادارات دولتی باید در راستای مصرف بهینە برق در شرایط فعلی برای کاستن از مشکلات خانوارها اهتمام جدی داشته باشند، اظهار کرد: ادارات و نهادهای دولتی و مراکز نظامی و انتظامی مولدهای تولید برق خود را وارد مدار کنند تا از حجم مشکلات بکاهیم و از وضع فعلی خارج شویم.

با بیان اینکه در شرایط دشوار اقتصادی کشور درخواست های استان برای تامین اعتبارات مورد موافقت قرار می گیرد، اظهار کرد: با در نظر گرفتن تمامی جوانب می توان ادعا کرد که میزان تزریق اعتبارات برای پروژه های عمرانی این استان بی نظیر است.

ضرورت جدیت در اتمام پروژه های عمرانی وی حفظ جدیت و پیگیری همه جانبه برای اتمام پروژه ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: تا آخرین لحظه مسئولیت خود باید کارها را دنبال کرد و در این راه نباید هیچ کوتاهی صورت بگیرد.

مرادنیا خدمت گزاری به مردم را فارغ از مسائل حزبی و جناحی دانست و اظهار کرد: اگر با جدیت دنبال اتمام پروژه های مهم و اثرگذار استان هستیم به این دلیل است که حتی برای مدت کوتاهی در اجرای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات دولتی نهایت صرفە جویی در مصرف برق را داشتە باشند

ادارات دولتی نهایت صرفە جویی در مصرف برق را داشتە باشند