مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-07اقتصادي

توزیع 385 دستگاه کولر بین مددجویان کمیته امداد قم


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم گفت: 120 دستگاه کولرآبی از ابتدای فصل گرما تاکنون بین نیازمندان توزیع و بقیه نیز در حال توزیع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدابراهیم نعیمی با اشاره به شدت گرمای استان قم گفت: از ابتدای فصل گرما پیش بینی شده است که 385 دستگاه کولرآبی بین مددجویان تحت حمایت توزیع شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم بابیان اینکه توزیع این کولرها در دو مرحله برنامه ریزی شده است، افزود: در مرحله اول اجرای این طرح 120 دستگاه کولر بین مددجویان توزیع شده و بقیه آن ها هم در حال توزیع است.

وی ارزش کولرهای آبی توزیع شده را بیش از 1,6 میلیارد تومان عنوان کرد و تصریح کرد: این لوازم سرمایشی از محل اعتبارات کمیته امداد و خیران تأمین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم با اشاره به شناسایی بقیه مددجویان نیازمند وسایل سرمایشی توسط مددکاران استان قم، اظهار امیدواری کرد که بقیه کولرها نیز تا قبل از پایان فصل گرما بین نیازمندان توزیع شود.

نعیمی بابیان اینکه اولویت توزیع این کولرها، بین مددجویانی است که فاقد هرگونه وسایل سرمایشی هستند گفت: خانواده های دارای سالمند و بیماری خاص و صعب العلاج نیز اولویت بیشتری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 385 دستگاه کولر بین مددجویان کمیته امداد قم

توزیع 385 دستگاه کولر بین مددجویان کمیته امداد قم