مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-07پزشكي

همه بیمارستان های همدان مجهز به ژنراتور برق هستند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: تمام بیمارستان های استان مجهز به ژنراتور برق هستند تا در صورت قطعی احتمالی وارد فاز تولید برق بشوند.

- ایسنا/همدان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: تمام بیمارستان های استان مجهز به ژنراتور برق هستند تا در صورت قطعی احتمالی وارد فاز تولید برق بشوند.

دکتر ابراهیم جلیلی در گفت وگو با ایسنا پیرامون مسئله قطعی برق و احتمال بروز اختلالاتی در بیمارستان ها، اظهار کرد: با هماهنگی شرکت توزیع برق استان، برق بیمارستان ها در سراسر استان، قطع نخواهد شد.

جلیلی تصریح کرد: تمام بیمارستان های استان مجهز به ژنراتور برق هستند و آن ها را کنترل می کنیم تا اگر مشکلی پیش آمد بتوانند بیمارستان ها را پوشش داده و وارد فاز تولید برق شوند.

وی ادامه داد: تا امروز مشکل خاصی در استان نداشتیم و پیش بینی لازم را برای شرایط بحرانی در نظر گرفتیم، همچنین از زمان شیوع کرونا ژنراتورهای برق بیمارستان ها را بهینه سازی کردیم و روزی سه بار روشن کردیم تا اگر برق رفت و حوادث غیرمترقبه پیش آمد، مشکلی نداشته باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا درباره بیمارانی که در خانه از دستگاه های برقی استفاده می کنند، گفت: برخی بیماران از اکسیژن ساز خانگی استفاده می کنند که در صورت قطعی برق به مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه بیمارستان های همدان مجهز به ژنراتور برق هستند

همه بیمارستان های همدان مجهز به ژنراتور برق هستند