مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-07سياسي

برپایی مراسم محرم در سمنان به شرایط کرونا بستگی دارد


برپایی مراسم عزاداری ایام محرم و صفر امسال در استان سمنان به شرایط کرونا و دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا بستگی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر در نشست رییس و اعضای شورای هیأت های مذهبی استان که در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه ذاتی و وجودی کربلا و همچنین تشکیل هیأت های مذهبی و زمینه فعالیت کاری آنها، امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی است.

وی افزود: هیأت های مذهبی برای خدمتگزاری به اهل بیت (ع) شکل گرفتند و نشست با آنها برای ما غنیمت و توفیق بسیار بزرگی است.

آشناگر گفت: این هیأت ها نقش بسیار قوی و برجسته برای تعبیر مفاهیم اسلامی داشته و در ایام عزاداری در ماه محرم، مردم توجه جدی به آنها دارند و بیش از پیش مورد وثوق آنها قرار می گیرند.

وی افزود: شور جدی مردم در سال به استثنای شب های قدر، در شب های تاسوعا و عاشورا و مراسم های به صورت منسجم ادامه داشته باشد و در آینده نیز برای مساعدت های بیشتر، پیگیری برای بحث اعتبار، از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صورت می گیرد.

وجود 1400 هیأت مذهبی فعال در استان سمنان رمضان جدیدی، رییس شورای هیأت های مذهبی استان سمنان نیز اظهار کرد: امروز عُصاره هیأت های مذهبی استان و مسؤولان شورای هیأت های مذهبی برخی شهرهای استان در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی مراسم محرم در سمنان به شرایط کرونا بستگی دارد

برپایی مراسم محرم در سمنان به شرایط کرونا بستگی دارد