مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-07اقتصادي

گردشگران آماده حضور در معدن سرب و روی انگوران


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: برنامه ریزی برای پذیرش گردشگر در فضاهای اقامتی معدن سرب و روی انگوران با سابقه 100 ساله و به عنوان بزرگ ترین معدن فعال سرب و روی خاورمیانه در حال انجام است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: برنامه ریزی برای پذیرش گردشگر در فضاهای اقامتی معدن سرب و روی انگوران با سابقه 100 ساله و به عنوان بزرگ ترین معدن فعال سرب و روی خاورمیانه در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی که در معدن انگوران صورت گرفته، بازدید از پیت معدنی انگوران، معدن زیرزمینی سولفوره، معدن تراورتن و ورودی ییلاق از جاذبه های گردشگری این معدن محسوب می شود و کارشناسان این مجموعه با هماهنگی معاونت گردشگری در حال آماده سازی امکانات، تدوین نقشه گردشگری شرکت، هماهنگی هزینه های اقامتی، خدماتی و .

در حال پیگیری است.

وی افزود: فقط برای حصول به این نتیجه باید برنامه ریزی دقیق، مدون و یک دستی داشت، با شکل گیری تورهای گردشگری و ارائه یک بسته از معدن و طبیعت زیبا می توان گفت ارزش بازدید از منطقه چه برای کسانی که به معدن و فعالیت های معدنی علاقه مند هستند و چه کسانی که دوست دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران آماده حضور در معدن سرب و روی انگوران

گردشگران آماده حضور در معدن سرب و روی انگوران